Zdravím všechny příznivce jedné stopy.
Prosím o pomoc,radu, V roce 2011 jsem si splnila svůj sen a koupila si Fazer-a FZ6 S. Protože jsem se nechtěla potýkat s možnými technickými problény,kladla jsem důraz na rok výroby a počet najetých kilometrů. Po dlouhém hledání jsem nakonec našla princeznu z roku 2008,která měla najeto jen 11.000 km a cena byla přiměřená.
Bohužel v červnu roku 2013 se mi z ničehonic zbláznil tachometr. Ukazuje zcela nesmyslnou rychlost,na jedničku jedu klidně 150Km/hod a maximálka 299 km/hod na digitálním tachometru mi naskočí tak při reálné rychlosti 120km/hod. Díky tomu naskakují patřičně i najeté kilometry. Otáčkoměr je v pohodě. Zajela jsem s motkou do Yamaha ve Vrbovce,no a tam mi poradili jediné - vyměnit budík. Jářku,oprava za více než 20.000Kč.
No tak jsem hezky poděkovala a loňský rok projezdila na nejrychlejším Fazer-u na světě
Letos chci mít ale princeznu v pohodě,nevíte někdo v čem by mohl být problém,příp. kde by se dal sehnat starší budík,nebo kdo by mi s tím mohl nějak poradit?
Předem děkuji
Katka
tady máš, nějakej ten budik Přístroje pro Yamaha FZ 6 Fazer - TipMoto.com - motodíly
budíky můžou být v naprostém pořádku,jelikož u novějších motorek již nedělají snímač otáček kola a používá se elektronický převod(čidlo hnací hřídele+čidlo klikové hřídele).Když vezmu v úvahu že otáčkoměr ti ukazuje jak říkáš dobře,tak to může dělat i čidlo otáček hnací hřídele v převodovce.V Yamaze ti samozřejmě řeknou cokoliv aby vydělali prachy ,čím víc tím lépe.Takže asi bych začal tímto : pokud máš možnost někoho požádat o odskoušení tvých budíků čili přehozením na funkční FZ6ku.pokud budou tvoje budíky funkční montáž zpět a začít od čidla přes kabely do slučovací jednotky.
netusi nekdo aky je rozdiel medzi tacho FZ6 N a S 2004 v tachu. . Ja mam rozflaklej tacho z FZ 6 N 2004, ma 3 konektory. Tie co som kade tade nasiel maju len dva. Bude to fungovat? Prosim poradte ,). dik
http://www.partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Yamaha/2005/FZ6/416447/