Nedalo mi a zkusil jsem, jak se k těm svíčkám dá dostat přes chladič. Mám najeto 20 tis. km, kdy by se měly svíčky měnit, tak jsem si řekl, že se na ně podívám, jestl to opravdu potřebují.
Sundal jsem mřížku chladiče (i když to není nezbytné), odstranil spodní vzpěru chladiče, horní montážní šroub a objímku hadice na pravé straně motoru. Posunutím chladiče k levé straně motorky se chladič uvolní a klesne dolů.
Omezením je kablík k ventilátoru chladiče, na kterém chladič zůstane viset a nejde níž.
Mezera nad chladičem je opravdu malá, nicméně umožní přístup ke svíčkám. Největší obtíž je vyndání a zpětné nasazení "fajfek", protože prostor nad hlavou motoru je malý a fajfky dlouhé.
Svíčky nevykazovaly známky opotřebení, izolátory čistě vypálené, jiskřiště nevypálená, velikost štěrbin podle předpisu. Tak jsem svíčky očistil jemným drátěným kartáčkem a dal je zpět pro další km. Na závěr jsem kontrolně nastartoval. Motor chytl okamžitě.