Abych řekl pravdu - tak jsem z Vás zmaten a myslím, že i Spatas.
Nicméně, když čumím do schématu, tak H7 (jednovlákno) je připojena jako potkávací a rozsvěcuje se automaticky. H4 (dvouvlákno) má zapojeno jenom jedno vlákno a funguje zde jako dálkové světlo a rozsvěcuje se přepínačem na řídítkách.
Dle schématu žádný vypínač na H7 není, čili to znamená, že po zapnutí dálkových světel svítí jak H7, tak H4. Žárovka H7 v tu chvílí svítí v režimu potkávací, H4 v režimu dálkové.
Takže pokud chceš, aby standardně svítíly obě, bude potřeba to pořešit jinak, než jen propojením jednoho drátu u H4 - hlavně to, aby ti u H4 nesvítily potom obě vlákna najednou.
Mám pravdu nebo se pletu?
Kubulka i Pejrak mají oba pravdu..........mě osobně to dělal ( a to tak, že rychle, ochotně a nezištně Ladis ) , ovšem z HK to má kousek z ruky..............ale najdi si jej, má tady mob i mail adresu a je ochota sama.................nejvystížnější je jeho ekonomický rozbor akce samé, kde vyčísluje jednotlivé položky ( suma sumárum za pár kaček) ovšem naprosto nejdůležitější je položka poslední, cituji : pocit po zapojenií : k nezaplacení "
Víš ono to vlákno na H4ku je už od výroby natažený až do spojovacího konektoru pod nádrží,ale holt by ta motka asi stála o 5 000kč víc (asi jsou unich drahý dáty) tak tam japonci nepřipojili vlákno od konektoru do patice H4ky a pokud si vzpomínám tak se mi H4ka přepínala.Tak jestli si dobře vzpomínám tak je pod nádrží konektor a je tam jeden drát samostatně asi zelený tak na to zapojíš tu H4ku a je to hotovo
Zdravim bando.
Mam dotaz ohledně tohoto tématu. Bylo by možné vyměnit (jednovláknovou) H7 za (dvouvláknovou) H4? Pokud by to bylo možné tak by to bylo docela fajn. Svítili by obě světla jak potkávací tak dálková. Pokud má někdo z Vás zkušenost a nebo radu jak to udělat byl bych za to vděčný. Díky