Každý, kdo má na svém motocyklu řetězovou sadu, většinou zjistí, že je potřeba ji dotáhnout právě tehdy, když není po ruce vůbec žádné nářadí, natož pak u některých motocyklů potřebné speciální palcové imbusy. Nebo jednoduše není čas na zdlouhavé montování. To, že je nutné hlídat správné napnutí řetězu, asi nemusíme zdůrazňovat.
Za prvé si tak prodloužíte životnost celé řetězové sady. Také umožníte správnou funkci odpružení (příliš napnutý řetěz zamezuje funkci odpružení). Důležité samozřejmě je, aby kolo bylo vždy v ose. S napínákem od CEPSO je napnutí řetězu snadnou záležitostí, bez zdlouhavé montáže a vytahování sady nářadí. Jednoduše umožňuje přesné napnutí řetězu během chvilky pouhým pootočením nastavovacího elementu. Nastavovací element je pojištěn proti samovolnému otáčení - to všechno zvládnete rychle a bez zašpinění rukou, kdekoliv na cestě.
Díky přesné a viditelné stupnici bude kolo motocyklu vždy přesně v ose kolmé na osu motorky. Několik měsíců testování CEPSO napínáku řetězu v extrémním zatížení jenom potvrdilo vhodnost speciální slitiny, používané především v leteckém a kosmickém průmyslu, čímž je dosaženo maximální možné pevnosti, tuhosti a zároveň minimální hmotnosti. Vybrat si můžete v 6 různých barvách (černá, modrá, zlatá, červená, stříbrná a oranžová), aby všechno na motorce parádně ladilo. Více informací nejen o napínáku řetězu najdete u výrobce.
Členům Fazer clubu bude poskytnuta sleva 10% na všechny produkty firmy CEPSO. Kontakt: e-mail cepso@cepso.eu nebo tel. 608 926 363 www.cepso.cz Prezentační článek firmy CEPSO.
Moc pěkné na vylepšení vzhledu motorky.Tu cenu chápu forma odlitky,obrábění,kusová výroba,zisk.Samostatně asi neprodejné ale s nějakým bonusem v ceně např. padáky,podložky jako sada na moto, to už by se dalo uvažovat :)
Přesně jak píšete, užitná hodnota minimální a za 4 litry je skoro nová řerězovka. Řetěz napínám tak 2x ročně, tzn. že pokaždy, když si ho doma vklidu dopnu, tak si můžu říct, že jsem ušetřil cca 500,- :) Jsou mnohem užitečnější věci na motorku.
Ta cena je pěkně vyšroubovaná. A je to jak píše Salfa, stejně musím povolit kolo, takže jestli to pak šteluju prstama, nebo klíčem, už je jedno a stupnici pro nastavení mám na kyvce. Tomle
no asi jsem zastánce trošku jiného motorkaření,baví mě si s takovýma věcma hrát a zkoušet,proto nemám "zatim"navigaci,ale raději študuju mapu a občas se vrátim,kůli špatné odbočce,je to pro mě svoboda....i když jsem už po navi.párkrát taky pošilhával :))
Pěkný to je,ale dost drahý,je za to nová zadní pneu.Já na Fazeru najel 12000 a nenapínal jsem ani jednou.Na Fároši zatím taky ne,ale toho jsem koupil s novou řetězovkou.Stát to tak tisícovku,tak do toho jdu.
-
Nějak si nedokážu představit, jak to funguje. To se namontuje na motorku? Nemáte někdo fotky?
Ač je to pěkný, tak ráčnu na povolení matky osy kola bych vozit musel stejně a to pak i ty dva 12kový klíče uvezu. Radši bych ty 4 litry investoval jinak. Většinou totiž řetěz dotahuji jen při výměně zadní pneu a pak na něj dalších 6 - 8 tisíc nemusím šáhnout.
Bohužel na mou motorku to nemají, ale myslím, že při mém napínání řetězu 2x za sezonu (najedu cca 15tis.km) pořizovat dost nákladný forichtung není nutné. Ale moc se mi to líbí! Třeba na FZ1 Fazera (se zlatýma vidlema) by to v té zlaté úpravě bylo moc krásné!