Výrobou litrového Fazera bylo navázáno na zkušenosti s jeho menším bratrem FZS 600, který splnil na jedničku očekávání Yamahy v prodejních číslech i v zájmu zákazníků. Na tento silnější model již mnoho motorkářů čekalo. Ovladatelnost, univerzálnost a dobré jízdní vlastnosti se staly hlavním kritériem k jeho výrobě.
Autor: Luděk (admin) | Datum: 17.01.2010 | Čtenářů: 1522 | Reakcí: 1 | Hodnocení : 8
Světlo světa spatřil v roce 1998. Cílem bylo zasáhnout co nejširší spektrum zákazníků. Tak vznikl pohodlný cesťák, rychlý sportovec i street na blbnutí v jedné osobě. Do vínku dostal dvojitý trubkový kolébkový rám a do něj čtyřválcový spolehlivý motor ze silnice. Ten byl prověřen v Yamaze 600 Thundercat, který ještě samozřejmě prošel řadou úprav. To sice přineslo nižší maximálku, ale lepší využití spodního spektra otáček a menší spotřebu.
Autor: Luděk (admin) | Datum: 17.01.2010 | Čtenářů: 2601 | Reakcí: 4 | Hodnocení : 10
Tak pánové, zvedám hozenou rukavici a uvádím zapojení na FZ6, vycházím z manuálu, který se mi podařil sehnat na ročník 2004, myslím že rok 2005 by měl být stejný. Předesílám, že budu pouze teoretizovat, neboť nemám motorku k dispozici a nemůžu to prakticky ověřit, kdo se do toho pustí, nechť udělá fotodokumkentaci nebo alespoň komentář, jak mu to šlo a jestli jsem se neseknul.
Autor: Ladis | Datum: 17.01.2010 | Čtenářů: 7125 | Reakcí: 11 | Hodnocení : 10